Electronic Arts Inc. (NASDAQ: EA) și UFC®, cea mai importantă organizație de arte marțiale mixte din lume și parte a TKO Group Holdings (NYSE: TKO), au lansat astăzi EA SPORTS™ UFC® 5 în întreaga lume pe PlayStation®5 și Xbox Series X|S. Debutând pe motorul Frostbite™ pentru prima dată în istoria francizei, jocul prezintă asemănări meticuloase ale luptătorilor și performanțe fără întreruperi de 60 de cadre pe secundă.
Daunele din UFC 5 sunt descrise în detaliu visceral, cu o precizie adevărată. Peste 64.000 de combinații posibile de daune faciale, o nouă fizică a fluidelor și sistemele de particule de sânge și sudoare modifică aspectul unui luptător pe tot parcursul luptei. Cu funcția de daune autentice a sistemului de impact real, provocarea unei tăieturi la ochiul adversarului va diminua precizia lovirii și blocării acestuia din cauza vederii compromise, iar declanșarea unei răni scăzute a gambei va împiedica mobilitatea. În UFC 5, jucătorii intră în renumitul Octagon® cu un plus de profunzime strategică și realism de arte marțiale mixte (MMA).
„UFC 5 are cele mai avansate funcții pe care le-am văzut vreodată într-un titlu de sport de luptă, iar EA a dus fiecare aspect al acestui joc la nivelul următor”, a declarat SVP UFC Global Consumer Products, Tracey Bleczinski. „Cu fiecare nouă iterație a EA SPORTS UFC franciza, scopul nostru este să creăm un joc distractiv și distractiv, care oferă un realism mai mare și o experiență UFC mai profundă și mai captivantă. EA SPORTS a stabilit din nou standardul pentru jocurile sportive de luptă și a oferit un knockout cu UFC 5, cea mai bună versiune a jocului de până acum.”
„Energia de la fanii noștri pasionați și colaborarea noastră cu UFC ne-au ajutat să realizăm un joc MMA de generație înaltă”, a declarat Nate McDonald, producător principal al UFC 5. „Frostbite și Real Impact System schimbă jocul și, atunci când sunt combinate cu debutul Cinematic KO Replay, Trimiteri fără întreruperi și o experiență Fight Week alimentată în lumea reală, UFC 5 este cât se poate de real.”
Pentru o privire mai profundă asupra UFC 5, suitei complete de noi mecanici de joc, jucătorii pot urmări jocul Deep Dive de 21 de minute aici.
UFC 5 este încărcat cu caracteristici, inclusiv:
Reluare cinematografică KO: finisajele de sfârșit de luptă sunt prezentate cu imagini intense, adevărate sport și emoție sporită. Prezentat în mișcare super lentă, cu unghiuri cinematografice și iluminare, impactul evidențierii momentelor reale recaptură drama UFC. Acesta este doar unul dintre multele completări interesante la UFC 5 caracteristicile vaste de prezentare. Urmăriți trailerul oficial de 12 minute aici.
Trimiteri fără întreruperi: Premierul mecanic al Trimiterilor fără întreruperi dezvoltă sistemul de grappling cu tranziții mai rapide și fără mini-jocuri pentru a maximiza fluiditatea jocului. Grapple Assist îi ajută pe începători, în timp ce veteranii se adâncesc în profunzimile sale. Trimiterile fără întreruperi asigură o experiență de teren mai fluidă și mai autentică pentru fanii care se luptă.
Săptămâna luptei: UFC 5 va prezenta un serviciu live actualizat strâns legat de fluxul și refluxul continuu al poveștilor sportului, introducând funcții precum Fight Week și Fight Picks legate de evenimentele UFC din viața reală.
Modul Carieră online: Cariera online include potriviri bazate pe abilități, progresie în divizii și urmăriri de titlu în patru divizii. Jucătorii pot concura cu un luptător creat diferit în fiecare divizie, permițându-le jucătorilor să prezinte mai multe personalizări ale personajelor și obiecte de vanitate. Urmăriți trailerul de 10 minute aici.
Verificări și opriri ale medicului: o accidentare semnificativă poate determina arbitrul să oprească lupta pentru revizuirea unui medic. Eșecul de a proteja daunele poate duce la oprirea unui medic, adăugând provocări strategice autentice pentru jucătorii aflați sub presiune crescută.
Lovituri noi și reacții la lovituri: noile animații de lovitură imită lovitorii grei profesioniști și kickboxerii, încorporând coate variate, mișcări de rotire, lovituri în corp și lovituri de picioare. În plus, animațiile de reacție cu lovituri și fizica impactului îmbunătățesc imersiunea jucătorului.
Alter Egos: Alter Egos prezintă versiuni noi ale luptătorilor de top, prezentând momente esențiale ale carierei, apariții unice și abilități asociate.
Membrii EA Play** de pe Xbox și PlayStation pot încerca UFC 5 timp de până la 10 ore.
Dezvoltat de EA Vancouver, UFC 5 este evaluat ESRB M (Mature) și PEGI 16 și este acum disponibil pe PlayStation®5 și Xbox Series X|S.