Știri

Skull and Bones, jocul cu pirați al Ubisoft, își pierde al treilea director de creație

Skull and Bones, ambiciosul joc open-world de pirați dezvoltat de Ubisoft, a înregistrat o altă pierdere importantă – al treilea director de creație. Această știre vine în contextul unui proces de dezvoltare lung și dificil pentru joc.

Jocul Skull and Bones a suferit numeroase amânări și a avut parte de o primire mai puțin entuziastă în timpul recentei sale perioade beta. Aceste provocări au ridicat semne de întrebare cu privire la succesul său viitor, cu toate că rămâne programat să fie lansat înainte de martie 2024.

De la începuturile sale, Skull and Bones a întâmpinat dificultăți în dezvoltare, deși inițial a atras interesul fanilor datorită promisiunii de lupte navale inspirate de Assassin’s Creed 4: Black Flag. Cu toate acestea, jocul a fost amânat în repetate rânduri, iar în 2020 s-a anunțat că urmează să fie creată o “nouă viziune” pentru acesta. Recent, au fost chiar oferite rambursări pentru precomenzi.

În plus, după o recepție neentuziastă a versiunii beta, Skull and Bones a pierdut al treilea director de creație, Elisabeth Pellen. Aceasta este o altă lovitură pentru echipa de dezvoltare și adaugă la incertitudinile care înconjoară jocul.

Cu toate acestea, Ubisoft intenționează să lanseze Skull and Bones până în martie 2024. Cu toate acestea, în contextul întârzierilor anterioare și a concurenței din lumea jocurilor, viitorul jocului rămâne incert.

Este posibil ca Skull and Bones să aibă nevoie de o revenire spectaculoasă pentru a-și recâștiga interesul jucătorilor și pentru a depăși problemele din dezvoltare. Cu toate acestea, drumul înainte pare încă dificil pentru acest titlu așteptat de mulți.