Cu luna octombrie aproape, divizia de marketing a PlayStation a început să lanseze mai multe campanii publicitare pentru Marvel’s Spider-Man 2, unele dintre ele cu tentă puțin prea sugestivă. Pe contul lor de Twitter din Marea Britanie, PlayStation a postat un mesaj simplu, invitând fanii să cumpere jocul. „Răsfățați-vă cu 19 inchi de Venom și mai mult cu Ediția de colecție Marvel’s Spider-Man 2.”
Deși această frază poate părea sugestivă, se referă de fapt la statuia Venom care vine împreună cu ediția de colecție a jocului. Această piesă de colecție este o statuie impresionantă cu Venom, care îl prezintă pe acesta, de dimensiunea unui Kaiju, într-o confruntare cu ambii Spider-Men din New York. Statuia are o înălțime de 19 inci, măsurată de la bază până la figura lui Miles Morales în aer, în timp ce își încarcă atacul bio-electric.
Marvel’s Spider-Man 2 va fi lansat pe 20 octombrie pentru PS5 și va necesita aproximativ 98 GB de spațiu de stocare. În alte vești legate de Spider-Man, puteți vedea cum jocul vă transformă într-un acrobat improvizat, cum Insomniac aduce o nouă perspectivă asupra personajului Venom și despre noile caracteristici de accesibilitate care vă permit să vă eliberați latura “Neo”. De asemenea, puteți verifica și ediția limitată de consolă PS5 Marvel’s Spider-Man 2, controlerul DualSense și design-urile pentru consolă disponibile în această săptămână. Cu toate acestea, aceste anunțuri nu sunt la fel de provocatoare precum postarea PlayStation pe Twitter.