Dezvoltatorul Fatshark aduce îmbunătățiri semnificative jocului Warhammer 40.000: Darktide, prin adăugarea unor noi arbori de abilități pentru toate cele patru clase de personaje. Această schimbare va înlocui sistemul actual, care oferă un avantaj la fiecare 5 niveluri de experiență.
Până în prezent, jucătorii de Warhammer 40.000: Darktide primeau un avantaj la fiecare 5 niveluri, până la nivelul maxim de 30. Cu noul sistem anunțat de dezvoltator, jucătorii vor primi un punct de abilitate pentru fiecare nivel obținut. Acest punct poate fi investit într-un nou arbore de abilități, care va permite deblocarea de abilități pasive și active noi și puternice.
Fiecare dintre cele patru clase de personaje jucabile din Darktide va avea trei ramuri principale în acest arbore de abilități. O ramură va reprezenta modul de joc al clasei așa cum este în prezent, în timp ce celelalte două ramuri vor oferi noi abilități și modificatori care vor schimba modul de joc într-un mod unic și captivant.
Arborele de abilități va include noduri majore, separate de abilități pasive mai mici și noduri modificatoare. Aceste schimbări vor adăuga o dimensiune suplimentară de strategie și adaptabilitate în joc, oferind jucătorilor oportunitatea de a-și personaliza experiența în funcție de stilul lor de joc preferat.
Printre noile abilități anunțate se numără o abilitate Smite în stil fulger pentru clasa Psyker și o grenadă uriașă pentru clasa Ogryn, care vor aduce varietate și opțiuni tactice noi în luptă.
Fatshark a dezvăluit că aceste noi arbori de abilități au fost dezvoltate înainte de lansarea inițială a jocului, dar nu au fost gata pentru a fi implementate la momentul respectiv. Cu această actualizare majoră, jocul va beneficia de o adâncime și complexitate sporită în gameplay-ul său.
Această actualizare semnificativă pentru Warhammer 40.000: Darktide este programată pentru lansare în octombrie, oferind jucătorilor o nouă perspectivă asupra modului în care abordează lupta în acest univers captivant.