Microsoft se pregătește să provoace Apple și Google pe piața jocurilor mobile în această vară, cu propriul magazin mobil Xbox. Magazinul mobil Xbox se va concentra inițial pe jocurile Xbox de la prima parte și intenționează să se extindă pentru a include editori externi în viitor.
Sarah Bond, președintele Xbox, a anunțat la Bloomberg Tech Summit că magazinul de jocuri mobile al Xbox va ajunge în iulie a acestui an. Bond a explicat că ceea ce va face magazinul mobil Xbox unic este accesibilitatea sa inițială „pe web”, spre deosebire de magazinele mobile bazate pe aplicații Apple sau Google.
Bond a menționat în mod special achiziția controversată de către Microsoft a Activision-Blizzard-King, finalizată în octombrie 2023, drept unul dintre motivele trecerii la mobil. Odată cu această achiziție, jocuri precum Candy Crush Saga, Call of Duty Mobile și Hearthstone intră toate în portofoliul principal al Microsoft.
Un magazin Xbox Mobile a fost în lucru de ceva vreme. CEO-ul Xbox, Phil Spencer, într-un interviu acordat pentru Financial Times anul trecut, a menționat în mod special ideea de a crea o piață de telefonie mobilă Xbox, citând Legea privind piețele digitale a Uniunii Europene.
1 Comment